Jednostka reklamowa społecznościowa zasilana sztuczną inteligencją.
Omneky to generator reklam oparty na sztucznej inteligencji, który tworzy spersonalizowane media i teksty reklamowe w dużych ilościach. Wykorzystuje najnowsze algorytmy uczenia maszynowego do generowania reklam na podstawie danych marketingowych w czasie rzeczywistym oraz technologię GPT-3 do personalizacji. Dodatkowo zarządza kontami reklamowymi dla subskrybentów miesięcznych.
Ten narzędzie marketingowe zasilane sztuczną inteligencją przeszukuje miliardy punktów danych w poszukiwaniu najlepszego języka i projektowania opartego na danych, który odpowiada najlepiej publiczności użytkownika, ułatwiając publikowanie reklam, docieranie do odbiorców i monitorowanie wyników na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter dla Mac, Reddit, Google, TikTok i Snapchat.
Jak to działa?
Użytkownicy konfigurują internetową platformę reklamową Omneky, przesyłając książkę marki i łącząc swoje dane reklamowe, aby generować warianty reklam. Mogą zatwierdzać lub odrzucać warianty natychmiastowo lub używać narzędzia adnotacji do dostosowywania elementów klatka po klatce. Publikowanie postu jest tak proste, jak wybór kampanii, zestawu reklamowego, mediów, tytułu i tekstu postu.
Kto może z niego korzystać?
Platforma reklamowa AI Omneky jest przeznaczona dla korporacyjnych marketerów, właścicieli marek, twórców treści, influencerów i wolnych twórców dla jednorazowych kampanii w mediach społecznościowych lub z zastosowaniem sztucznej inteligencji dla przyszłych projektów.
Co wyróżnia tę platformę?
Wspaniałą rzeczą w tym generatorze reklam w mediach społecznościowych jest fakt, że może on decydować o optymalnej długości wideo, kolejności scen, kolorach i motywach na żądanie. Użytkownicy mogą przeglądać analizy, w tym wydatki na reklamę, przychody, kliknięcia, polubienia, CTR, ROAS i CPR.
Przesunięcie w kierunku marketingu opartego na sztucznej inteligencji
Omneky jest mile widzianą alternatywą dla marketerów i kreatywnych osób, które nie lubią rutynowego umieszczania reklam na platformach społecznościowych. Jednakże, użytkownicy muszą oddać dużą część swoich ciężko zarobionych danych, co budzi pewne obawy dotyczące bezpieczeństwa.
.png)





